Als ze je dan vinden

kun je er maar beter
een beetje knap uitzien.

 

Lees meer over de kracht van goede reclame

Duik in de nieuwe media

Reclame is dood!

Lang leve reclame!
Door de opkomst van nieuwe media als internet en
sociale netwerken lijkt het misschien alsof reclame
niet meer nodig is, maar niks is minder waar. De kracht ligt
vooral in de combinatie. Hoe val je meer op?

Meer over websites >  

Portfolio >

Duik in de nieuwe media

Reclame is dood!

Lang leve reclame!
Door de opkomst van nieuwe media als internet en
sociale netwerken lijkt het misschien alsof reclame niet meer nodig is, maar niks is minder waar. De kracht ligt vooral in de combinatie. Hoe val je meer op?

Meer over websites >  

Portfolio >

Analyse

Ken de markt!

Goede reclame komt voort uit een gedegen analyse van de markt, de concurrentie, klanten, producten, marketing-, verkoop- en/of communicatiestellingen en consumer insights. Wat is het probleem, wat is de oplossing en hoe kunnen we hier de juiste reclame voor inzetten?
Gratis analyse van uw huidige positie?

Bel of mail voor een afspraak! >

Doel & Doelgroep

Wat wil je nou?

Belangrijk is om vast te stellen met welk doel de reclame ingezet word en voor wie deze bestemd is. Bijvoorbeeld meer naamsbekendheid of merkvoorkeur, verbeteren van het imago, verhogen van het winkelbezoek of vergroten van de productkennis bij de consument. Ook is het essentieel voor het effect van de reclame om een duidelijke doelgroep af te bakenen. Wat denkt de doelgroep en wat voor leven leidt ze?

Doel & Doelgroep

Wat wil je nou?

Belangrijk is om vast te stellen met welk doel de reclame ingezet word en voor wie deze bestemd is. Bijvoorbeeld meer naamsbekendheid of merkvoorkeur, verbeteren van het imago, verhogen van het winkelbezoek of vergroten van de productkennis bij de consument. Ook is het essentieel voor het effect van de reclame om een duidelijke doelgroep af te bakenen. Wat denkt de doelgroep en wat voor leven leidt ze?

Positionering

Waar sta ik?

Het merk of product dient een duidelijk herkenbare plaats in de markt te krijgen in de beleving van de doelgroep, anders verdrinkt het al snel in een markt die al geregeerd word door andere merken. De positionering van een merk of product heeft gevolgen voor alle reclame-elementen binnen de campagne. Weten hoe wij uw product of merk beter kunnen positioneren.

Maak een afspraak >

Positionering

Waar sta ik?

Het merk of product dient een duidelijk herkenbare plaats in de markt te krijgen in de beleving van de doelgroep, anders verdrinkt het al snel in een markt die al geregeerd word door andere merken. De positionering van een merk of product heeft gevolgen voor alle reclame-elementen binnen de campagne. Weten hoe wij uw product of merk beter kunnen positioneren.

Maak een afspraak >

Belofte

Dat werkt!

Goede reclame doet een concrete belofte, eentje die eenvoudig is en onderscheidend. Maar ook eentje die waar te maken is in de praktijk.
Consumenten willen weten waarom ze die belofte zouden moeten geloven, dus geeft goede reclame ze een reden, de mening van een specialist, bekende Nederlander of een speciaal ingredient. Maar ook een logische reden kan de belofte aannemelijk maken.

Het voordeel

Wat levert het me op?

Goede reclame gaat over het voordeel voor de consument, niet over het product zelf. Waarom zou de klant dit product moeten kopen? Ook hier geldt weer dat het een aannemelijk en geloofwaardig voordeel moet zijn.
Eerlijkheid duurt het langst tenslotte.

Waarom met Ron Hos ontwerpburo werken? >

Het voordeel

Wat levert het me op?

Goede reclame gaat over het voordeel voor de consument, niet over het product zelf. Waarom zou de klant dit product moeten kopen? Ook hier geldt weer dat het een aannemelijk en geloofwaardig voordeel moet zijn.
Eerlijkheid duurt het langst tenslotte.

Waarom met Ron Hos ontwerpburo werken? >

Factor tijd

Geduld, een schone zaak

Geduld is niet ieders beste eigenschap, maar reclame heeft tijd nodig. Het effect van goede reclame word alleen maar sterker naarmate je er langer mee doorgaat. Regelmatig onderzoek en bijsturen van de campagne zorgt uiteindelijk voor het beoogde doel.

Geen geduld? Bel voor een afspraak! >

Portfolio

Reclame voor onszelf

Uiteraard is elk project uniek en o.a. gebaseerd op beoogd effect en budget. In een eerste gesprek kunnen we uitleggen wat onze werkwijze is en wat het voor jou kan opleveren. Maar we snappen dat je nu al graag iets ziet voor we samen kunnen gaan zitten.

Een paar recente voorbeelden >

Portfolio

Reclame voor onszelf

Uiteraard is elk project uniek en o.a. gebaseerd op beoogd effect en budget. In een eerste gesprek kunnen we uitleggen wat onze werkwijze is en wat het voor jou kan opleveren. Maar we snappen dat je nu al graag iets ziet voor we samen kunnen gaan zitten.

Een paar recente voorbeelden >